
Zaručiť všeobecné pojmy
Share
Sprievodca zárukou produktov zakúpených v našom internetovom obchode
Sme radi, že ste sa rozhodli kúpiť produkty z nášho internetového obchodu a chceme sa ubezpečiť, že máte príjemný a znepokojujúci zážitok. V tomto článku o podpore budeme diskutovať o záručnom období zakúpených výrobkov a o tom, čo robiť, ak máte problémy alebo zlyhania.
Záručné obdobie:
Každý produkt zakúpený v našom internetovom obchode je dodávaný s konkrétnym záručným obdobím, ktoré sa môže líšiť v závislosti od typu produktu a výrobcu. Ak chcete skontrolovať presné trvanie záruky pre váš produkt, pozrite si dokumentáciu poskytnutú s produktom alebo prístup na našu stránku s informáciami o zárukách.
Osvetľovacie orgány, hygienické batérie a elektronické výrobky sa dodávajú s 24 -mesačnou zárukou pre prírodné osoby, 12 mesiacov pre legálne osoby a 12 mesiacov pre obe kategórie, ak sa výrobky používajú (opätovne sa).
Čo sa týka záruky:
Záruka sa vo všeobecnosti týka výrobných defektov a nesprávnej prevádzky produktu za normálnych podmienok používania. Zahŕňa to bezplatné opravy alebo výmenu produktu, ak sa zistí, že má chyby alebo nefunguje tak, ako je to uvedené v popise produktu.
Ak pošlete produkt a nemá žiadne chyby, tj. Je funkčný, bude účtovaný poplatok, pokryje náklady na dopravu.
Ako ťažiť zo záruky:
Prečítajte si článok, ako pošlem produkt v záruke!